Need for Speed Heat z systemem pogody, jakiego w serii nie było - obiecują twórcy
Warunki atmosferyczne zmienią się dynamicznie.
Twórcy Need for Speed Heat ujawnili, że powstająca produkcja zaoferuje system dynamicznie zmieniającej się pogody, jakiego w serii „dotychczas nie było”.
W rozmowie z serwisem PC GamesN dyrektor kreatywny projektu - Riley Cooper - oznajmił, że tytuł inspirowany jest odsłoną Rivals z 2013 roku. W grze pojawią się więc modyfikowane w czasie rzeczywistym warunki atmosferyczne, choć w znacznie ulepszonej formie.
- Pogoda może się dynamicznie zmieniać, szczególnie w przypadku deszczu. W środku dnia lub nocy może zacząć padać i wówczas drogi staną się wilgotne. Kiedy się zaś rozchmurzy, to zwłaszcza w dzień powierzchnie wyschną - tłumaczy.
- Istnieje także scenariusz, w którym w słoneczny dzień jezdnia pozostanie mokra. To są nowe kombinacje, jakich w serii Need for Speed dotychczas nie było - przekonuje deweloper z odpowiedzialnego za tytuł studia Ghost Games.
Cooper ujawnił także, że w nowej odsłonie powrócą znane z Rivals mnożniki punktów. Wynik reputacji zwiększymy podnosząc poziom Obławy, co jednak przyciągnie uwagę policjantów - to o tyle ważne, że gdy przegramy ze stróżami prawa, stracimy cały osiągnięty rezultat.
Zobacz: Need for Speed Heat - premiera i najważniejsze informacje
Need for Speed Heat zadebiutuje 8 listopada na PC, PS4 i Xbox One.
Źródło: PC GamesN
Następnie: Steam w sporze z Komisją Europejską w sprawie geoblokady kluczy do gier