Need For Speed Unbound ma przechodniów, a do tego zloty kierowców - jest nowy gameplay
Tak wygląda „Próba prędkości”.
Twórcy opublikowali nowy materiał z rozgrywki w Need For Speed Unbound. Możemy zobaczyć, jak wyglądają wyścigi, ale też mechanika zakładów i - po raz pierwszy w serii - przechodnie.
Jak widzimy na przedstawionym materiale, wyścigi w grze zaczynają się od znalezienia „zlotu”, czyli miejsca, w którym spotykają się lokalni kierowcy. Na tym ekranie możemy wybrać trasę i rodzaj wyścigu, zobaczyć przeciwko jakim kierowcom i samochodom będziemy się ścigać oraz zaproponować zakład jednemu z konkurentów.
Podczas samego wyścigu widoczne są kreskówkowe modele postaci, animowane „efekty specjalne” oraz wspomniani wyżej przechodnie. Chociaż z pewnością nada to eksplorowanemu miastu nieco więcej życia, to warto podkreślić, że są oni jedynie ozdobnym elementem otoczenia. Podobnie jak wcześniej np. w The Crew od Ubisoftu, NPC będą uciekać przed nadjeżdżającymi pojazdami.
Ponadto wyścigi, tradycyjnie już dla serii, spróbuje przerwać policja. Nie wiadomo jednak, czy powróci znany z NFS Heat system, w ramach którego w wypadku ujęcia przez stróżów prawa stracimy część postępów w grze.
Przypomnijmy, że Need For Speed Unbound zadebiutuje już 2 grudnia na PC, Xbox Series X/S oraz PS5 - tytuł niestety ominie konsole poprzedniej generacji. Gwiazdą tej odsłony serii - i prawdopodobnie ważną postacią w trybie fabularnym - jest słynny raper A$AP Rocky, którego utwory znajdziemy na ścieżce dźwiękowej gry.