Netflix łączy siły z Microsoftem w sprawie reklam
Mowa o nowym abonamencie.
Netflix poinformował, że to Microsoft będzie partnerem firmy w sferze dostarczania reklam w nowej wersji abonamentu. Taka opcja subskrypcji ma podobno pojawić się jeszcze w tym roku.
Konkretna data nie jest jeszcze znana, ale wczoraj poinformowano właśnie o kooperacji. „Microsoft posiada potwierdzone zdolności wspierania wszystkich naszych potrzeb w kwestii budowy oferty z reklamami” - zapewnia Greg Peters, dyrektor do spraw operacji popularnej platformy z filmami i serialami.
„Co ważniejsze, zaoferowali elastyczność wprowadzania innowacji wraz z upływem czasu, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a do tego ścisłą ochronę prywatności naszych użytkowników” - dodał menedżer.
Netflix od wielu lat wzbraniał się przed wprowadzeniem reklam dla abonentów, lecz w ostatnim okresie firma ma problemy z podtrzymaniem zainteresowania użytkowników i przyciągnięciem nowych widzów. Wyjątkowo mocna konkurencja oraz spadki na giełdzie skłoniły włodarzy korporacji do zmiany stanowiska.