Skip to main content

Netflix pracuje nad wysokobudżetową grą PC

Na Unreal Engine.

Netflix zaczyna prace nad swoją pierwszą wysokobudżetową grą na komputery osobiste. W tym celu poszukuje deweloperów między innymi obeznanych z silnikami rodziny Unreal Engine.

Jak informuje serwis Mobilegamer, obecnie streamingowy gigant poszukuje osób na stanowiska reżysera gry, dyrektora technicznego, dyrektora artystycznego, analityka modułu sieciowego oraz głównego inżyniera. Wymagane jest między innymi „doświadczenie w rozwijaniu gry o nową treść po premierze”, czy „znajomość procesu tworzenia gier free to play”.

Biorąc pod uwagę opisy wszystkich pięciu ofert, można wnioskować, że nadchodząca gra powstaje w oparciu o silnik Unreal Engine i będzie sieciową strzelanką w modelu free to play, o ile po prostu firma nie pracuje nad kilkoma projektami jednocześnie, a tylko jeden z nich będzie faktycznie pozycją kategorii AAA.

Jak ponadto możemy się dowiedzieć, firma stawia przede wszystkim na weteranów branży. Niemal każda z powyższych ofert wymaga co najmniej dziesięcioletniego doświadczenia w konkretnym obszarze gamedevu.

Ponadto niektóre konkretnie precyzują, że musi być to doświadczenie zebrane przy tworzeniu gier wysokobudżetowych. Można zatem sądzić, że Netflix bardzo poważnie podchodzi do swojego powstającego dzieła. Za produkcję odpowiada otwarte w zeszłym miesiącu studio w Los Angeles, któremu przewodzi Chacko Sonny, były producent serii Overwatch.

Na ten moment w katalogu gier Netflixa znajdziemy głównie mniejsze produkcje, a także tytuły mobilne. Jednak dzięki zapowiedzianej współpracy z Ubisoftem, spółka może szykować naprawdę pokaźną ofertę gier należących do znanych marek.

Zobacz także