Skip to main content

Next-genowe World of Warcraft - realistyczna grafika w projekcie artysty

Gromowe Urwiska w nowym wydaniu.

  • Zdjęcia prezentują, jak mógłby wyglądać realistyczny WoW
  • Projekt stworzono na Unreal Engine, przy wykorzystaniu tekstur wysokiej jakości

Pochodzący z Rosji grafik 3D, Aleksandr Timoshenko, stworzył realistyczną wersję Gromowych Urwisk, czyli jednego z miasteczek World of Warcraft. To jedynie zdjęcia, ale prezentują nowe, ciekawe oblicze gry Blizzarda.

Grafiki powstały dzięki silnikowi Unreal Engine, a także pluginie Quixel Megascans, który pozwala artystom używać zdjęć wysokiej jakości jako tekstur materiałów lub innych trójwymiarowych obiektów. Narzędzie najczęściej wykorzystują duże studia, ale również - jak widać - pojedynczy użytkownicy.

Wyrenderowana przez Timoshenkę scena dysponuje nawet dynamicznym oświetleniem, choć nie da się tego zobaczyć na grafikach, a dodatkowo wszystkie zdjęcia wykonano przy podobnie padających promieniach słonecznych.

Realistyczna wersja Gromowych Urwisk jest oczywiście znacznie mniej barwna niż oryginał z gry, co najlepiej obrazuje poniższe porównanie:

Timoshenko opublikował swoje prace już kilka tygodni temu, ale teraz na projekt zwróciła uwagę redakcja PC Gamer. Zdjęcia w wysokiej jakości można obejrzeć na profilu artysty w ArtStation.

Zobacz także