NFT za sześćset godzin w grze - kolejna kontrowersja w Ghost Recon Breakpoint
Dla najbardziej zaangażowanych.
Choć zapowiedź dodatków NFT do Ghost Recon Breakpoint spotkała się z ogromną krytyką, Ubisoft wydaje się nie przejmować głosami sprzeciwu i ujawnia szczegóły na temat element tego typu.
Jak opisuje Stephen Totilo z serwisu Axios, jeden z przedmiotów bazujących na blockchainie przeznaczony jest wyłącznie dla osób, które spędziły w grze ponad 600 osób, co powinno dodatkowo podnieść rzadkość.
Nieco krócej - ponad 100 godzin - należy grać, by móc odebrać specjalne spodnie dla postaci.
Jest też 2 tysiące karabinów, bez ograniczeń czasowych - wystarczy 5. poziom doświadczenia w Ghost Recon Breakpoint na PC.
Opis „Global Playtime” pod hełmem i spodniami sugerował początkowo, że mamy do czynienia z jakąś akcją dla całej społeczności, lecz podpis poniżej nie zostawia złudzeń. „Ten Digit zarezerwowany jest dla najbardziej zaangażowanych graczy, którzy spędzili w grze ponad 600 godzin” - napisano.
Opinie graczy są pełne żartów. „600 godzin? Potrzebują pomocy, a nie NFT” - uważa niejaki Lashley. „Uwielbiam kierunek, w jakim idzie branża. Dodatkowy poziom interaktywności plus opcja monetyzowania samego siebie!” - ironizuje inny fan.
Przypomnijmy: w testów użytkownicy odbiorą darmowe elementy kosmetyczne z wyrytym niepowtarzalnym kodem. Każdy obiekt będzie można sprzedać, choć zachowa informację o pierwotnym właścicielu.
NFT to specjalne tokeny zawierające informacje na temat właściciela danej zawartości. Tą mogą być różne rzeczy, w tym fragmenty kodu, linki do plików graficznych, czy przedmioty do użycia w grach.