Nie ma już gier bez cross-overów. The Divsion 2 dostanie stroje z Resident Evil
Prawie jak Fortnite.
Wydaje się, że cross-overy jeszcze nigdy nie były tak popularne. Wrzucanie elementów mniej i bardziej znanych serii do innych gier to obecnie norma, więc The Division 2 nie może odstawać i także dostanie porcję, w postaci strojów związanych z Resident Evil.
Już w przyszłym tygodniu - 25 kwietnia - sieciowa strzelanka otrzyma skiny postaci ze słynnego survival horroru. Zagramy jako Chris Redfield, Jill Valentine, Rebecca Chambers lub Hunk. Wszyscy, którzy zalogują się w okresie od 25 kwietnia do 9 maja dostaną za darmo także strój Leona Kennedy’ego, a ciepła kurtka zapewne przyda się na nowojorskie mrozy. Nie ujawniono, w jaki sposób zdobędziemy resztę nowości.
Idąc dalej, osoby kupujące przepustkę sezonową na pierwszy sezon piątego roku wsparcia The Division 2 - pod tytułem Broken Wings - otrzymają szansę odblokowania stroju Sama Fishera, znanego ze Splinter Cell. To cykl należący do Ubisoftu, więc tutaj zaskoczenie będzie zapewne mniejsze.
Jeśli o wsparciu gry mowa, piąty rok wprowadzi także interesująco zapowiadający się tryb rozgrywki Descent, inspirowany grami roguelike. Opcja zabawy przeznaczona jest do kooperacji dla czterech osób, a każdą sesję rozpoczniemy z podstawowym ekwipunkiem, rozwijając postać wraz z postępami w coraz trudniejszych wyzwaniach.
Descent dostępne będzie za darmo, lecz pozostałe nowości będą w większości wymagały rozszerzenia Warlords of New York. Drugi sezon - Puppeteers - wprowadzi nowe misje Incursion, rozbuduje osiedle Castle i doda kolejne stroje, których jeszcze nie ujawniono. Trzeci sezon - Vanguard - to powrót do Nowego Jorku na wydarzenie świąteczne, a czwarty i ostatni - Black Diamond - zaoferuje fabularne DLC.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.