Skip to main content

Nie ma szans, aby Resident Evil: Revelations ukazało się na PS Vita

Capcom tłumaczy, co jest przyczyną.

We wtorek Capcom zapowiedział, że wydane pierwotnie na Nintendo 3DS-a Resident Evil: Revelations ukaże się także na PC, Xboska 360, PlayStation 3 i Wii U. Zdenerwowani fani zaczęli domagać się od Capcomu wyjaśnień, dlaczego nie planuje się wersji na PlayStation Vita.

- Nikt mnie nie lubi

„Kiedy zadecydowaliśmy się przenieść Revelations na konsole stacjonarne, podjęliśmy prace nad poprawieniem tekstur, wprowadzeniem opcji dźwięku przestrzennego, itd. To pomaga wczuć się w grę, atmosferę horroru” - napisał Mike Lunn, menedżer w firmie Capcom, w sekcji komentarzy na oficjalnym blogu PlayStation. Innymi słowy, konwersja jest tworzona specjalnie pod konsole stacjonarne i PC.

Fanom takie wyjaśnienie nie wystarczyło. Dlaczego nie da się w takim razie przenieść na PS Vita istniejącej już przecież wersji na 3DS-a? W końcu są tytuły, które ukazują się na obydwie przenośne urządzenia równocześnie.

„PS Vita i 3DS to kompletnie różne sprzęty i zupełnie inaczej tworzy się na nie gry. Nawet ekrany mają inne rozdzielczości i funkcje” - bronił się Lunn. Innymi słowy, konwersja wiązałaby się z dodatkowymi kosztami i pracami, a potencjalny zysk nie byłby w oczach Capcomu wystarczjący.

Zobacz na YouTube

Zobacz także