Skip to main content

Nie ma szans na GTA 6 w Game Passie albo innej subskrypcji. Take-Two chce zachowywać się „racjonalnie”

Przynajmniej na premierę.

Nie będzie „taniego” grania w Grand Theft Auto 6 na premierę. Wydawca gry, firma Take-Two Interactive, kategorycznie odrzuca pomysł umieszczenia tytułu w Xbox Game Pass czy jakiejkolwiek innej subskrypcji. Powód? „Bycie racjonalnym”.

Wieści pochodzą z rozmowy GamesIndustry.biz z szefem Take-Two, Straussem Zelnickiem. Dziennikarz serwisu zapytał Zelnicka, co sądzi o strategii Microsoftu, który naciska na rozwój i poszerzanie zasięgów Game Passa, dodając do biblioteki usługi duże tytuły, jak Call of Duty: Modern Warfare 3.

- Sądzę, że oferowanie flagowego tytułu o cenie premium w usłudze subskrypcyjnej, w dniu premiery, popchnie konsumentów do tej usługi przynajmniej przez pewien czas - powiedział Zelnick. Jednocześnie pozostaje nieugięty i twierdzi, że w przypadku Take-Two nic to nie zmienia.

Xbox Game Pass nie robi na Zelnickowi wrażenia. Między wierszami nazywa wręcz subskrypcję... nieracjonalną?

- Nie, to nie wpływa na nasze decyzje. Bo nasze decyzje są racjonalne - uciął temat Zelnick.

W okresie 2026-2027 Take-Two planuje wydać 15 „immersyjnych, dużych” gier (jedną z nich jest właśnie GTA 6), jednego „indyka”, pięć tytułów mobilnych i trzy remastery. Zelnick twierdzi, że zadaniem firmy jest mierzenie wyżej niż inni.

- Naszym celem jest osiąganie lepszych wyników niż reszta branży, a jedynym sposobem na to jest generowanie wielkich hitów. Myślę, że mamy wszystkie niezbędne elementy, by to osiągnąć - tłumaczy szef Take-Two.

Zobacz także