Nie, prace nad Fable 4 nie zostały zresetowane
Plotki, plotki.
Poniedziałkowe plotki mówiące o rzekomym zresetowaniu prac nad Fable 4 i przejściu na silnik Unreal Engine nie są prawdziwe - informują dziennikarze zaznajomieni ze sprawą.
Zamieszanie wywołał wpis na forum 4chan, które - jak wiadomo - trudno uznać za oazę wiarygodności. Doniesienia na Twitterze powtórzyło wkrótce konto Idle Sloth, które cieszy się już nieco większą renomą, nawet jeśli zajmuje się wyłącznie kopiowaniem informacji.
Według ujawnionych rewelacji, najnowsza wersja Fable 4 była rzekomo „niegrywana” w oczach większości twórców, co skłoniło deweloperów do podjęcia radykalnej decyzji, by „na dobrą sprawę zacząć od nowa w Unrealu”, a „stara wersja nigdy nie ujrzy światła dziennego”.
Reset po pięciu latach prac brzmi mało wiarygodnie, co zapewne uświadomił sobie wkrótce sam Idle Sloth, kasując pechowy wpis na Twitterze. Do działania wkroczyli też dziennikarze, którzy sięgnęli do własnych źródeł. „Mam mocne potwierdzenie, że to kompletne kłamstwa” - napisał Jez Corden z serwisu Windows Central.
„To nie jest prawda” - dodał Christopher Dring z GamesIndustry. Wszystko wskazuje więc na to, że żadnych radykalnych decyzji nie podjęto, choć brak jakichkolwiek konkretnych informacji na temat nowej odsłony słynnej serii z pewnością nie napawa optymizmem.