Skip to main content

Nieoficjalnie - Fallout 76 to sieciowe survival RPG

W stylu DayZ i Rust.

Wczoraj Bethesda Softworks opublikowała pierwszy teaser Fallout 76. Choć brak oficjalnych informacji, Jason Schreier z Kotaku twierdzi, że nowa odsłona post-apokaliptycznej serii jest sieciowym RPG z naciskiem na aspekt przetrwania.

Dziennikarz powołuje się na trzy źródła zaznajomione z planami wydawcy, które wyjawiły, że Fallout 76 pierwotnie stanowił komponent wieloosobowy do Fallouta 4. Projekt w trakcie prac rozrósł się jednak do rozmiarów osobnej gry.

W Fallout 76 nie zabraknie linii fabularnej i zadań, jak w tradycyjnym RPG. Nacisk położono jednak na budowanie baz, przetrwanie oraz inne mechanizmy wieloosobowe. Gra przybierze formę usługi. Jednocześnie Schreier zaznacza, że produkcja to nie MMO.

Zobacz na YouTube

Sama Krypta 76 pojawiała się w trzeciej i czwartej odsłonie cyklu. Schron otworzono zaledwie 20 lat po wojnie nuklearnej, co oznacza mniej ucywilizowany, a bardziej pustynny świat. W Fallout 3 i 4 ludzkość miała bowiem 200 lat, aby odbudować miasta i osady.

Fallout 76 ma przypominać DayZ, Rust, a także Ark: Survival Evolved. Za grę odpowiadają rzekomo studia w Maryland i Austin. Drugi wspomniany zespół pracował niegdyś nad strzelanką BattleCry, jednak projekt anulowano.

Zobacz także