Nietypowa promocja gry: napis na pocisku artyleryjskim w Ukrainie
Pomysł studia Frogwares.
Trzy osoby, które zareklamują zbiórkę pieniędzy studia Frogwares, czeka nietypowa nagroda: możliwość umieszczenia własnego napisu na pocisku artyleryjskim, jakim w Ukrainie zostaną ostrzelani Rosjanie.
Miejsca jest sporo, bo mowa o pocisku kalibru 152 mm. Jest nawet specjalny materiał wideo od „zaprzyjaźnionego” z deweloperami, 24. Samodzielnego Batalionu Szturmowego. Tekst może być dowolny, lecz ostateczna akceptacja będzie należała do żołnierzy, którzy wykonają także zdjęcie na dowód dla zwycięzców.
Celem jest promocja zbiórki na rzecz Sherlock Holmes: The Awakened, remake’u gry z 2007 roku, skupionej wokół motywów lovecraftowiskich. Studio podkreśla, że mamy do czynienia z dogłębnym odświeżeniem gry, a nawet zmianami w scenariuszu - główny bohater zostanie odmłodzony.
Cel na Kickstarterze na poziomie 70 tys. euro został już dawno osiągnięty, lecz nigdy nie zaszkodzi zebrać nieco więcej. Licznik wskazuje obecnie ponad 237 tys. euro, co pozwoliło odblokować szereg celów dodatkowych. Mowa między innymi o możliwości grania jako dr Watson, czy też o rozbudowanej fizyce obiektów.