Nietypowa współpraca. Razer prezentuje produkty inspirowane... Robloxem
„Zanurz się w nowy horyzont nieskończonych możliwości”.
Razer zaprezentował nową linię produktów, tym razem w ramach nieoczekiwanej współpracy. Znany producent peryferiów komputerowych doda do oferty urządzenia inspirowane sandboxową grą Roblox. Mysz, klawiatura i słuchawki z serii Roblox Colelction będą dostępne w sprzedaży już od 28 kwietnia.
Jak możemy się dowiedzieć, w sumie pojawią się trzy produkty w wersji Roblox Edition - mysz bezprzewodowa Razer Orochi V2, klawiatura Razer BlackWidow V3 oraz słuchawki Razer Barracuda X. Wszystkie trzy produkty utrzymano w ciemnej tonacji z motywem sześciennej siatki, podobnie jak w logo Robloxa oraz z białymi akcentami. W przypadku myszki jest to przycisk zmiany ustawienia DPI, a na klawiaturze białe klawisze.
Poznaliśmy też już ceny sprzętu. Specjalne wersje będą nieco droższe od standardowych modeli. Mysz Orochi V2 kosztuje 89,99 dolarów (ok. 370 zł, standardowy model ok. 290 zł), Klawiatura BlackWidow V3 to koszt 179,99 dolarów (ok. 750 zł, standardowy model ok. 600 zł), natomiast za słuchawki Barracuda X będziemy musieli zapłacić 129,99 dolarów (ok. 540 zł, standardowy model ok. 415 zł).
Jednocześnie opublikowano krótki zwiastun, na którym możemy zobaczyć, jak prezentują się zapowiedziane produkty oraz usłyszeć o niektórych cechach gry w Robloxa - spotykaniu się ze znajomymi, zawieraniu przyjaźni, budowaniu oraz eksplorowaniu poziomów stworzonych przez innych użytkowników.
„Nieskończone możliwości, nieograniczona wydajność. Witamy we wciągającym doświadczeniu, które ciągle się zmienia - i to ty je tworzysz. Eksploruj nieskończone światy, łącz się ze znajomymi i odkrywaj nowe rzeczy dzięki ekskluzywnej linii sprzętu Razer x Roblox. Zanurz się w nowy horyzont nieskończonych możliwości” - czytamy na oficjalnej stronie produktów.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.