Nietypowe uniwersum „1920+” podstawą dla gry strategicznej
Wielkie roboty w latach 20.
Okres I wojny światowej nabrał nagle popularności. Przez krótki moment gracze sądzili, że alternatywne uniwersum „1920+” wykreowane przez Jakuba Różalskiego będzie podstawą dla nowej odsłony serii Battlefield, ale EA postawiło na prawdziwą wersję historii.
Świat 1920+, łączący wschodnioeuropejskie klimaty oraz ułanów ze steampunkiem i wielkimi robotami, będzie za to kanwą dla całkiem innej produkcji, reprezentującej gatunek strategii.
Jak podaje serwis Gry-Online, nie zdecydowano się jeszcze na ostateczną mechanikę walki, więc nie wiemy, czy będzie to gra turowa, czy też w czasie rzeczywistym.
Nie znamy nawet ostatecznego tytułu czy studia odpowiedzialnego za prace, choć produkcją zajmie się podobno firma z Zachodu, tworząc połączenie Company of Heroes oraz Dawn of War 2, z trzema frakcjami do wyboru.
Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One, co - w przypadku konsol - jest dość nietypowym miejscem na strategiczną zabawę.
Kluczową rolę podczas prac odegra sam Różalski, zajmując się dyrekcją artystyczną, scenariuszem, konceptami, projektem postaci i ogólnymi decyzjami.
Brakuje jakichkolwiek oficjalnym materiałów, więc warto przyjrzeć się samym - imponującym - pracom grafika z Krakowa.