Niezależny horror Caffeine: przygody chłopca na mrocznej stacji kosmicznej
AKTUALIZACJA: Opublikowano demo.
Aktualizacja (06.05.2014): Aby zachęcić graczy do wpłat w serwisie Indiegogo, twórca opublikował demonstracyjną wersję swojej produkcji. Prezentowany wyciek obejmuje jedną z mrocznych lokacji, przebudowaną przez dewelopera na silnik Unreal Engine 4.
„To wersja pre-alpha i proszę wziąć pod uwagę, że w następnych tygodniach przygotuję aktualizacje” - napisał Dylan Browne. Wśród błędów wyminił między innymi brak niektórych dźwięków i problem z teksturami.
Potrzebne pliki znaleźć można w serwisie IndieDB.
*
Oryginalna wiadomość (01.04.2014): Twórca niezależnego horroru Caffeine opublikował nowy zwiastun swojej produkcji, chwaląc się zastosowaniem silnika graficznego Unreal Engine 4 oraz rozpoczęciem zbiórki w serwisie Indiegogo.
Trudno nie zauważyć pewnych podobieństw do Alien: Isolation od studia The Creative Assembly, choć przy dużo mniejszym budżecie, którym dysponuje samotny deweloper - Dylan Browne.
Jako gatunek wymieniono psychologiczny horror z widokiem z oczu bohatera oraz z zagadkami logicznymi. Podobna jest również fabuła: wcielamy się młodego chłopca, eksplorującego opuszczone wnętrza górniczej stacji kosmicznej, szukając odpowiedzi na pytania.
Browne ma nadzieję pozyskać 80 tys. dolarów australijskich w serwisie Indiegogo, by dokończyć grę na PC, z premierą planowaną na początek przyszłego roku. W planach jest także wsparcie dla Oculus Rift oraz konwersja na PlayStation 4.