Nightingale to survival od byłego szefa BioWare
W angielskim stylu.
Ponad trzy lata po opuszczeniu BioWare, były menedżer zarządzający studia - Aaryn Flynn - ujawnił swój kolejny projekt, Nightingale.
Jak dowiedzieliśmy się podczas gali The Game Awards, mamy do czynienia z sieciową pozycją z gatunku survival, z naciskiem na system rzemiosła i nietypowe uniwersum, stanowiące alternatywną wersję wiktoriańskich czasów w Anglii.
- Alternatywna historia to coś, czym nie zajmowaliśmy się w BioWare. Może Mass Effect poniekąd jest czymś takim, ale nie na to kładł nacisk - wyjaśnia Flynn w rozmowie z brytyjskim Eurogamerem.
Kluczowym wynalazkiem świata Nightingale są portale, umożliwiające przenoszenie się do innych światów. Sieć urządzeń tego typu ulega awarii, więc podróżnicy zostają uwięzieni w odwiedzanych rzeczywistościach.
To powinno zapewnić pewną różnorodność rozgrywki, choć podstawowe założenia będą dobrze znane: pozyskiwanie surowców, by z ich pomocą budować coraz to lepsze narzędzia, bronie i rozwijać bazę.
Pewną nowością będą między innymi giganci, z którymi trzeba będzie sobie poradzić, a także postacie niezależne oferujące zadania do wykonania.
Nightingale od studia Inflexion nie ma jeszcze daty premiery, ale wstępne testy na PC powinny rozpocząć się w przyszłym roku.