No Man's Sky zaczyna kolejny rok aktualizacji od poprawienia walki
Nowi przeciwnicy i nie tylko.
No Man's Sky nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa. Produkcja doczekała się kolejnej darmowej aktualizacji, gruntownie odświeżającej między innymi system walki, który nie zmienił się w znaczącym stopniu od premiery w 2016 roku.
Sentinel - jak nazwano patch - wprowadza także nowe rodzaje przeciwników, a nawet możliwość przeprogramowania i „adoptowania” własnego drona, którzy pomoże w starciach.
Opiekujące się planetami siły Sentintel otrzymały wsparcie w postaci potężnego robota kroczącego Hardframe Battle Mech, dysponującego nie tylko pokaźną siłą ognia, ale także plecakiem odrzutowym, ułatwiającym przemieszczanie się.
Wszystkie tryby działania Multi-Toola otrzymały ulepszone efekty graficzne, wprowadzono wsparcie dla technologii DLAA od Nvidii oraz FidelityFX Super Resolution od AMD, a także aktywny kamuflaż, pozwalający stać się na chwilę niewidzialnym.
Poza wspomnianym dronem możemy także zamontować sztuczną inteligencję w Exomechach, które będą automatycznie podążały za graczem oraz pomagały w walce, która - ogólne rzecz biorąc - ma być teraz „bardziej dynamiczna i zróżnicowana”.
Jest też całe mnóstwo innych nowości: wkrótce rozpocznie się ekspedycja egzobiologiczna, gracz może przenosić sześć (zamiast trzech) Multi-Tooli, na planetach znajdziemy bazy Sentineli, skorzystamy z działa neutronowego i tak dalej. Pełne zestawienie na oficjalnej stronie.