Skip to main content

No Man's Sky's - ustawienia graficzne wersji PC

Zmienne FOV, opcja wyłączenia HUD-u i inne.

No Man's Sky debiutuje dziś - 12 sierpnia - na PC. Z tej okazji, na moment przed premierą, przedstawiciele firmy Nvidia ujawnili menu opcji graficznych.

W przeciwieństwie do wersji na PlayStation 4, użytkownicy komputerów będą w stanie wyłączyć elementy HUD-u. Ucieszy to zapewne miłośników robienia screenshotów.

Kolejne opcje to między innymi wprowadzenie zmiennej wartości pola widzenia, zarówno w statku, jak i poza nim. Niska wartość FOV to często krytykowany element wersji konsolowej.

Zobacz: No Man's Sky - poradnik i najlepsze wskazówki

Ustawienia graficzne pozwolą oczywiście na zmianę rozdzielczości - maksymalnie 4K - oraz wyłączenie synchronizacji pionowej w celu odblokowania liczby klatek na sekundę.

Wedle uznania na PC zmienimy także filtrowanie anizotropowe, anti-aliasing, jakość odbić, detale cieni, szczegóły tekstur oraz poziom generowania detalu, który wpłynie na jakość obrazu generowanych terenów i obiektów.

Poza opcjami związanymi z oprawą wizualną, na PC zmienimy także sterowanie. Tej opcji także zabrakło na PS4 - nie można było zmienić przycisków odpowiedzialnych za sprint.

Opublikowano dwa zrzuty ekranu z wersji komputerowej. Wykonano je z wyłączonymi elementami interfejsu.

No Man's Sky jest już dostępne na PlayStation 4. W grze wcielamy się w kosmonautę, którego celem jest dotarcie do centrum galaktyki. Sednem zabawy jest eksploracja, zbieranie minerałów i poznawanie zróżnicowanych planet.

Zobacz także