Nowa aktualizacja Fallout 4 naprawia błędy poprzedniej łatki
Porządki po next-genowym patchu.
Zgodnie z zapowiedziami, w Fallout 4 zadebiutowała dziś aktualizacja naprawiająca garść błędów, które trafiły do gry wraz premierą next-genowego patcha. Zawartość łatki jest już dostępna do pobrania na wszystkich platformach.
Jak dowiadujemy się z opisu aktualizacji, użytkownicy PlayStation 5 i Xbox Series X/S mogą już wybierać pomiędzy dwoma trybami grafiki: jakości i wydajności. Dodatkowo gra pozwala teraz ograniczyć liczbę klatek do 30, 60 lub 40. Ostatni wariant zadziała jedynie w przypadku ekranów z funkcją VRR i złączem HDMI 2.1.
Niżej na stronie wymieniono szereg ważniejszych poprawek błędów i optymalizacji. Mowa między innymi o:
- ogólnej poprawie wydajności
- wyłączeniu domyślnej funkcji HDR na Xboksach X/S
- wyeliminowaniu błędów graficznych
- naprawie błędów, przez które gra crashowała do pulpitu lub menu konsoli
- naprawie błędu, przez który Creation Club nie wyświetlał się poprawnie poprzez Microsoft Store
Każdy z wymienionych punktów do krok w poprawie działania Fallout po nieudanej premierze next-genowego patcha. Wyczekiwana aktualizacja przyniosła więcej frustracji niż korzyści, wprowadzając do gry sporo błędów i psując działanie modyfikacji.
Patch miał wprowadzić pewne usprawnienia w grafice, ale graczom trudno było je dostrzec na pierwszy rzut oka. Pozostaje trzymać kciuki, że nowa łatka pomoże w przywróceniu gry do stanu bliżej perfekcji na wszystkich platformach.