Nowa Coca-Cola pojawiła się najpierw… w Fortnite
Zero Cukru o smaku pikseli.
Coca-Cola przygotowuje się do debiutu nowej wersji popularnego napoju. Nim jednak produkt trafi do sprzedaży w większym nakładzie, najpierw pojawi się… w Fortnite.
Byte to specjalna edycja Coca-Coli Zero Cukru, inspirowana wirtualną rozrywką. Producent obiecuje, że napój „przekroczy granice świata cyfrowego i fizycznego”, oferując konsumentom „smak pikseli” – cokolwiek to oznacza.
Bardzo ograniczony nakład napoju pojawił się już w Indiach, ale pełnoprawną premierę zaplanowano na 2 maja, gdy produkt zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych. Okazuje się jednak, że wcześniej zawitał do Fortnite.
Pod koniec marca do słynnej strzelanki zawitało Pixel Point – stworzona w trybie kreatywnym mapa zaprojektowana przez Coca-Colę i organizację PWR. Na mapie znajdziemy napój w wersji Byte, a także kilka mini-gier, w tym jedną, która toczy się wewnątrz klasycznej butelki po coli.
- Chcieliśmy stworzyć innowacyjny smak inspirowany zabawą z pikselami, zakorzeniony w doświadczeniach oferowanych przez gry. Tak jak piksele są fundamentem cyfrowych połączeń, tak Coca-Cola Zero Cukru Byte łączy ludzi, by dzielili się momentami prawdziwej magii – przekonuje Oana Vlad, przedstawicielka producenta napoju, cytowana przez Forbesa.
Za nową edycję odpowiada specjalny zespół w firmie Coca-Cola, który w przeszłości przygotował smak, przypominający podobno „światło gwiazd”.