Skip to main content

Nowa funkcja Pokemon Go zachęca do spacerów

Przez co najmniej 15 minut.

Pokemon Go wzbogaciło się dzisiaj o funkcję „codziennej przygody” (Daily Adventure Incense), zachęcającej graczy do wybrania się na spacer w prawdziwym świecie.

Zasady są proste: jeśli przez co najmniej piętnaście minut będziemy spacerować, gra wygeneruje przed nami stworki do złapania. Na liście możliwości są rzadkie gatunki, późniejsze ewolucje, a także Articuno, Zapdos i Moltres, trio legendarnych ptaków ze Sword and Shield. Te ostatnie zaliczają tym samym debiut w mobilnym hicie.

Warto pamiętać, że nie ma gwarancji, że trafimy właśnie na te najbardziej pożądane stworzenia. Trzeba więc powtarzać spacery każdego dnia, by zwiększyć szanse. Już teraz - kilkanaście godzin po publikacji łatki - nie brakuje jednak doniesień od szczęśliwych graczy. Ci raportują pojawienie się także Espurr, Vullaby i Rockruff (wcześniej tylko w jajkach) czy rzadkich Archen i Jangmo-o.

Aktywowanie codziennej przygody to także 30 PokeBalli, jeśli posiadamy mniejszą liczbę. Do tego zgrabne podsumowanie tego, co udało nam się dokonać podczas eksploracji okolicy, do podzielenie się ze znajomymi.

Opcja wprowadzana jest etapami na całym świecie. W Polsce powinna ukazać się jeszcze w tym tygodniu. Przygodę włączymy w taki sam sposób jak każde inne Incense. Po użyciu, „kadzidełko” znikna z naszej torby do następnego dnia.

Zobacz także