Nowa generacja jest niczym przejście z 2D na 3D - przekonuje Phil Spencer z Microsoftu
Kluczem konsolowy ray tracing i SSD.
Phil Spencer, który kieruje działem Xbox w firmie Microsoft, przekonuje, że nowa generacja przyniesie zmiany porównywalne z wprowadzeniem wirtualnej rozrywki w trzy wymiary.
„RT [ray tracing - red.] na konsolach będzie wspaniały. Jestem mocno skoncentrowany na pracach związanych z Dynamic Latency Input [skracanie czasu reakcji na wciśnięcie przycisku - red.]. Uważam, że postrzeganie gier w nadchodzącej generacji zmieni się w tak dużym stopniu, jak po przejściu z 2D na 3D, głównie dzięki ulepszeniom procesora, DLI, przepustowości pamięci i dyskom SSD” - tłumaczy menedżer na Twitterze.
Wpis Spencera to odpowiedź na pytanie jednego z internautów, który poprosił szefa działu Xbox o wskazanie rozwiązań, odgrywających kluczową rolę w nowych konsolach - w tym oczywiście Xbox Series X.
Koncern z Redmond zaprezentował wygląd swojego kolejnego urządzenia do gier i pierwsze szczegóły o sprzęcie. Nadal jednak nie ujawniono samych produkcji, choć wspomniany menedżer niedawno obiecywał, że na pokaz tytułów „nie trzeba będzie długo czekać”.
Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake może być wydawane w mniejszych "odcinkach"