Nowa gra People Can Fly rozrosła się od rozpoczęcia prac - twierdzi szef studia
Tajemnicza strzelanka dla Square Enix.
W 2017 roku polskie People Can Fly ujawniło, że przygotowuje „wysokobudżetową” strzelankę dla Square Enix. Do tej pory nie ujawniono żadnych informacji o grze, ale szef studia przekonuje, że projekt znacząco się rozrósł.
W wywiadzie udzielonym serwisowi DualShockers dyrektor generalny rodzimej firmy - Sebastian Wojciechowski - oznajmił, że sekretna produkcja powstaje od 2015 roku. Podkreśla, że przez lata skala tytułu mocno się rozszerzyła - stał się „znacznie większy i ambitniejszy”.
Nad grą pracuje całe People Can Fly, które liczy ponad 170 deweloperów rozlokowanych w trzech studiach - w Warszawie, Rzeszowie i brytyjskim Newcastle. Firma obecnie nie zajmuje się żadnym innym projektem.
Wojciechowski podkreśla, że pomysł na produkcję pochodzi od polskiego zespołu, a nie Square Enix. Dodaje, że współpraca z wydawcą układa się wzorcowo - spółka utworzyła nawet osobną ekipę wspierającą Polaków, dzieląc się doświadczeniem.
Menedżer nie chciał jednak na razie ujawnić żadnych konkretnych szczegółów na temat tytułu. Wiadomo jedynie, że - zgodnie z wcześniejszymi informacjami - jest przedstawicielem zupełnie nowej marki.
W 2015 roku People Can Fly odzyskało niezależność, wykupując swoje udziały od Epic Games. Z kolei dwa lata temu studio wydało odświeżoną wersję Bulletstorm - strzelanki, w której rozgrywka opiera się na eliminowaniu wrogów w efektowny sposób.