Nowa klasa sprzętu i więcej doświadczenia w łatce For Honor
Sporo nowego.
Ubisoft ogłosił, że już w najbliższy wtorek - 16 maja - opublikuje kolejną aktualizację dla sieciowej gry akcji For Honor, wprowadzając szereg istotnych zmian i nowości w podstawowych systemach rozgrywki.
Modyfikacje w walce to między innymi załatanie kilka błędów znanych już od dłuższego czasu. Szybkie przełączanie pomiędzy obroną i atakiem nie będzie już kasowało wcześniejszego ataku, a błyskawiczne opuszczenie gardy nie będzie sprawiało, że wrogowie nie będą mogli nas zaatakować.
„Nasza analiza pokazała, że gracze do awansowania na kolejny poziom reputacji potrzebowali więcej czasu niż oczekiwaliśmy” - zapewnia Ubisoft na oficjalnej stronie, gdzie znaleźć można pełną listę zmian. Dlatego też podniesiono otrzymywane punkty doświadczenia we wszystkich trybach rozgrywki.
Nawet podstawowe, startowe elementy wyposażenia mają teraz statystyki, ale najważniejszą zmianą w inwentarzu jest wprowadzenie kolejnej, epickiej klasy sprzętu - do znalezienia po meczach oraz w skrzyniach.
Wprowadzenie epickiego ekwipunku sprawia jednocześnie, że bronie i pancerze z niższych poziomów pojawią się częściej. Podniesiono także bonusy gwarantowane przez elementy niższej jakości, by awansowanie „było bardziej satysfakcjonujące”.
Jest też szereg zmian wprowadzanych z myślą o PC, jak domyślne blokowanie maksymalnej liczby klatek na sekundę do 60 podczas przebywania w menu, dalsze usprawnienia optymalizacji czy opcja wyłączenia myszki podczas blokowania.