Nowa usługa VOD SkyShowtime wchodzi na rynek europejski. Kiedy trafi do Polski?
Znamy szczegóły oferty.
SkyShowtime oficjalnie zadebiutuje w Europie już 20 września. Najpierw pojawi się w Skandynawii, a dokładniej w Dani, Finlandii, Norwegii i Szwecji. Potem usługa będzie sukcesywnie wprowadzana na inne rynki. Polska poczeka aż do pierwszego kwartału 2023 roku.
Platforma powstała dzięki współpracy koncernów Paramount Global i Comcast, do którego należy m.in. sieć NBCUniversal. W ofercie usługi pojawią się takie hity, jak: „Top Gun: Maverick”, „Jurassic World Dominion”, „Minionki: Wejście Gru”, „Wiking”, „Sing 2”, „Sonic 2. Szybki jak błyskawica”, „Zaginione miasto” czy „Downton Abbey: Nowa epoka”.
Do tego dojdą produkcje z bibliotek stacji i kanałów Nickelodeon, Peacock, Showtime, wytwórni DreamWorks Animation, Sky Studios oraz platformy Paramount+. Jak informuje serwis Variety, SkyShowtime ma być docelowo dostępne w ponad 20 krajach Europy w 18 wersjach językowych.
Na razie nie ma informacji o polskich cenach za subskrypcję usługi. Jednak w Finlandii wyniesie ona 6,99 euro, w Szwecji 79 koron szwedzkich, w Norwegii 79 koron norweskich, a w Danii 69 koron duńskich.