Skip to main content

Nowe Call of Duty na pierwszym zwiastunie. Uruchomiono też specjalną stronę

„Prawda Kłamie”.

Wygląda na to, że premiera nowej odsłony Call of Duty jest bliżej, niż mogło się wydawać. Activision rozpoczęło pierwszy etap kampanii marketingowej publikując krótki zwiastun i uruchamiając specjalną stronę internetową.

Trailer zrealizowano w formie nagrania z kamerki osobistej „bodycam” i widzimy na nim grupę ludzi najwyraźniej wchodzących nocą bez pozwolenia na zamknięty teren rządowy. Następnie bohaterowie wsiadają do samochodu, a ujęcie przeskakuje na dzień. Widzimy grupę ochroniarzy i pomnik Mount Rushmore, na którym twarze postaci zasłonięte są banerami z hasłem „The Truth Lies” czyli „Prawda Kłamie”.

No właśnie: wpisując hasło w przeglądarce internetowej, trafimy na specjalnie przygotowaną stronę internetową. Widzimy na niej odtwarzacz w formie starego telewizora, odtwarzający w zapętleniu powyższy zwiastun. Używając jednak klawiszy na telewizorze, możemy przełączać pomiędzy kanałami, których w sumie jest sześć. Te na razie przedstawiają tylko „śnieżenie” braku sygnału, jednak może niedługo pojawią się na nich nowe zwiastuny.

Jednocześnie podczas całego zwiastuna przewija się pomarańczowe logo stylizowanej głowy wilka. Dokładnie ten sam symbol można było dostrzec na grafice promocyjnej czerwcowego pokazu Xbox Games Showcase, a konkretnie drugiej części imprezy, nazwanej [Redacted] Direct. Można więc już z dużą pewnością założyć, że to właśnie 9 czerwca odbędzie się oficjalna zapowiedź nowej odsłony cyklu strzelanek.

Przypomnijmy, że najnowsza odsłona cyklu - Call of Duty: Modern Warfare 3 - spotkała się z wyjątkowo krytycznym przyjęciem wśród graczy i recenzentów. Produkcji oberwało się za m.in. krótką i mało angażującą kampanię fabularną oraz znikomą liczbę nowości w stosunku do poprzedniej odsłony. Sama produkcja powstawała ponoć z bardzo napiętymi terminami, a początkowo miała być tylko fabularnym dodatkiem do Modern Warfare 2.

Zobacz także