Skip to main content

Nowe detale na temat Starfield. Domy, kontrabanda i religie

Porcja informacji.

Przedstawiciele Bethesdy odpowiedzieli na szereg pytań społeczności, ujawniając zestaw interesujących detali na temat Starfield. Nie wszystkie szczegóły są nowe, lecz nie brakuje ciekawostek.

  • Gracze kupią mieszkania i domy we wszystkich większych miastach w grze. Niektóre będą nagrodami za zadania.
  • Jeśli wybierzemy perk gwarantujący obecność naszych wirtualnych rodziców, ci zostaną wygenerowani na bazie wyglądu naszej postaci.
  • Będziemy mogli przewozić i handlować kontrabandą, a także wyposażać statek w moduły ułatwiające ukrywanie nielegalnych dóbr.
  • Ekonomia w świecie gry będzie stała, bez względu na nasze działania. Ceny zmienią się jedynie w zależności od posiadanych umiejętności.
  • Przyłapanie na popełnianiu przestępstwa otworzy klasyczne opcje: więzienie, kara finansowa lub walka.
  • Gry nie ukończymy w całości jako pacyfista, choć nie zabraknie opcji ogłuszania.
  • Współczesne religie będą obecne w świecie, choć Starfield skupia się na trzech własnych. To Sanctum Universum (bóg istnieje „fizycznie”, a ludzkość powinna go znaleźć), The Enlightened (zorganizowana frakcja ateistów) oraz House Va'ruun (kult czczący Wielkiego Węża).
  • Do naszej załogi dołączymy ponad dwudziestu towarzyszów z własnymi imionami i umiejętnościami. Nie mylić z kompanami, którzy będą towarzyszyć nam w walce.

To większość z interesujących punktów. Pełny zapis rozmowy z fanami w aplikacji Discord znaleźć można choćby w serwisie TweakTown.

Jak wczoraj informowano, preload Starfield na konsolach Xbox Series X/S oraz w sklepie Microsoftu na PC dostępny jest od dzisiaj, 17 sierpnia. Na Steamie wcześniejsze pobieranie rozpoczniemy nieco później, bo dopiero 30 sierpnia. To tydzień przed oficjalną premierą, zaplanowaną na 6 września (choć droższe wydania pozwalają grać już od 1 września).

Zobacz także