Skip to main content

Nowe DLC do kooperacyjnej strzelanki Payday 2 żartuje z reklam Battlefielda

Overkill: „Ukłon w stronę rodaków”.

Kooperacyjna strzelanka Payday 2 otrzyma jutro nowe DLC. Z tej okazji studio Overkill Software przygotowało stronę internetową, do złudzenia przypominającą materiały marketingowe Battlefielda 3 i 4.

Dla porównania

Zadbano o stosowną paletę kolorów, żołnierza na pierwszym planie (tym razem jednak na wózku inwalidzkim), czcionkę, a nawet charakterystyczną oprawę dźwiękową.

Zarówno Overkill Software, jak i odpowiedzialne za Battlefielda studio DICE znajdują się w Szwecji, więc deweloperzy obu produkcji zapewne dobrze się znają. Ci pierwsi na oficjalnej stronie w serwisie Steam potwierdzają nawet, że nowe DLC „to ukłon w stronę naszych rodaków”.

Sam dodatek - zatytułowany Gage Assault Pack - zadebiutuje jutro za 5 euro (ok. 21 zł). W zestawie znajdziemy 8 broni, 4 maski, materiały i wzory kamuflażu, a także 28 modyfikacji do karabinów i 10 osiągnięć do odblokowania.

Podobnie jak w poprzedniej części, w Payday 2 wykonujemy napady na sklepy czy banki. Grając przez sieć, współpracować ze sobą może czterech graczy. Twórcy przygotowali 30 misji do wykonania, od włamań do sklepów, po napad na pociąg.

Wygląda znajomo

Zobacz także