Nowe DLC do kooperacyjnej strzelanki Payday 2 żartuje z reklam Battlefielda
Overkill: „Ukłon w stronę rodaków”.
Kooperacyjna strzelanka Payday 2 otrzyma jutro nowe DLC. Z tej okazji studio Overkill Software przygotowało stronę internetową, do złudzenia przypominającą materiały marketingowe Battlefielda 3 i 4.
Zadbano o stosowną paletę kolorów, żołnierza na pierwszym planie (tym razem jednak na wózku inwalidzkim), czcionkę, a nawet charakterystyczną oprawę dźwiękową.
Zarówno Overkill Software, jak i odpowiedzialne za Battlefielda studio DICE znajdują się w Szwecji, więc deweloperzy obu produkcji zapewne dobrze się znają. Ci pierwsi na oficjalnej stronie w serwisie Steam potwierdzają nawet, że nowe DLC „to ukłon w stronę naszych rodaków”.
Sam dodatek - zatytułowany Gage Assault Pack - zadebiutuje jutro za 5 euro (ok. 21 zł). W zestawie znajdziemy 8 broni, 4 maski, materiały i wzory kamuflażu, a także 28 modyfikacji do karabinów i 10 osiągnięć do odblokowania.
Podobnie jak w poprzedniej części, w Payday 2 wykonujemy napady na sklepy czy banki. Grając przez sieć, współpracować ze sobą może czterech graczy. Twórcy przygotowali 30 misji do wykonania, od włamań do sklepów, po napad na pociąg.