Skip to main content

Nowe szczegóły na temat Ancestors, gry twórcy Assassin's Creed

Jednak bez odcinków.

Były pracownik Ubisoftu i dyrektor kreatywny pierwszej części Assassin's Creed - Patrice Désilets - ujawnił kilka detali na temat swojej nowej gry, Ancestors: The Humankind Odyssey.

Deweloper pojawił się na konferencji Reboot Develop 2017, gdzie potwierdził, że skala projektu znacznie się rozrosła. Całość zapowiada się teraz na produkcję w otwartym świecie. Dlatego też zrezygnowano z zakładanego dotychczas podziału na odcinki.

Było sobie życie

- Wiadomość na wyłączność: koniec z epizodyczną strukturą - przyznał Désilets. - Nie wiem, czy mogłem to ujawnić. Teraz pozwalam graczom opowiadać własne historie.

Nie zmieniono pozostałych założeń: akcja przedstawiona będzie w perspektywie trzeciej osoby, z prehistorycznymi wydarzeniami, umieszczonymi „od 10 do 2 milionów lat temu”.

Raczej mało składne wystąpienie Désiletsa ujawniło kilka innych elementów produkcji. Deweloper mówił między innymi o zarządzaniu surowcami, co wskazuje na elementy gatunku „survival”.

Jest też nowy materiał wideo z wersji „pre-alpha”, z szybkimi ujęciami małp, drzew i innymi zwierzakami.

Zobacz na YouTube

Za produkcję odpowiada założone przez Désiletsa studio Panache Digital. Sam twórca „zasłynął” głównie sprawą dotycząca praw do projektu 1666: Amsterdam, którym twórca zajmował się przed nagłym zwolnieniem z pracy.

Nadal nie podano daty premiery i platform docelowych.

Zobacz także