Skip to main content

Nowe tekstury i bezpieczniejsze konta wkrótce w EVE Online

Jest też kolejny trailer.

Studio CCP Games ujawniło, jakie zmiany czekają w najbliższej przyszłości sieciowe EVE Online, które w maju świętować będzie 12 urodziny.

Statek Ishtar, niedawno osłabiony

Jedną z wprowadzanych innowacji będzie opcja testowania różnych konfiguracji statków „na sucho", nawet jeśli nie posiadamy danej jednostki. W ten sposób deweloperzy chcą wyeliminować konieczność korzystania z zewnętrznych serwisów internetowych czy aplikacji.

Jeśli zaś mowa o zmianach kosmetycznych, to jeszcze w tym roku zadebiutuje pakiet tekstur w wysokiej rozdzielczości, po długim oczekiwaniu. Pomoże tutaj nowy klient gry, debiutujące 24 marca. Aplikacja startowa umożliwi pobieranie tylko potrzebnych w danym momencie plików, choć opcja ściągnięcia całej gry nie zostanie usunięta.

Taka forma instalatora pozwoli podobno wkroczyć do rozgrywki w pięć minut, co ma zapewne przyciągnąć większą liczbę graczy. Nowy system dla początkujących doda też szereg zadań, wprowadzających w tajniki tej skomplikowanej produkcji.

Deweloperzy wprowadzą także możliwość zmiany skórek statków i przyozdabiania ich obrazkami związanymi z poszczególnymi frakcjami. Skórki kupimy za wirtualną walutę, od 28 kwietnia.

EVE Online stawia teraz na częstsze aktualizacje, przechodząc z dwóch dodatków rocznie na mniejsze łatki, publikowane co sześć tygodni. Twórcy chcą jeszcze bardziej „zagęścić" ten proces, by drobne poprawki i modyfikacje nie musiały czekać na swoją kolej. Rozeznanie się w zmianach ułatwi nowa strona - EVE Updates.

Od 28 kwietnia będziemy mogli skorzystać również z opcjonalnej, dwustopniowej autentykacji kont, bazującej na jednorazowych kodach wysyłanych na telefon lub email. Ma to zmniejszyć liczbę włamań i ataków hakerów.

W planach jest także kolejna faza balansowania statków. Tym razem twórcy patrzą nie na indywidualne jednostki, ale na całe ich klasy. Struktury zostaną całkowicie wydzielone, z nowymi opcjami aktualizacji i rozbudowy.

EVE Online ukazało się w 2003 roku. W sieciowej produkcji gracze wcielają się w kosmicznych pilotów i budują międzygalaktyczne imperia. Cechą charakterystyczną tej sieciowej gry jest zgrupowanie wszystkich graczy na jednym serwerze.

Przygotowano też nowy trailer, zwiastujący rozszerzenie dostępnej dla graczy galaktyki i pojawienie się nowego zagrożenia - Jovian.

Zobacz na YouTube

Zobacz także