Nowości w CS:GO - krótsze mecze, tarcza balistyczna i "mid" na Dust 2 rodem z 1.6
Startuje Operacja Riptide.
- CS:GO otrzymało mnóstwo zmian i nowości
- Wystartowała kolejna Operacja z misjami
- Osłabiono Desert Eagle, wzmocniono M4A1-S
Popularna strzelanka CS:GO otrzymała kolejną Operacją, wprowadzającą do produkcji sporo nowych elementów. Są też liczne zmiany, ważne głównie z punktu widzenia nieco bardziej zaawansowanych graczy.
Jeśli mowa o Operacji - pod nazwą Riptide - otrzymujemy standardowe podejście, z awansowaniem specjalnej „monety” na kolejne poziomy wraz z kończeniem misji. Ciekawostką jest możliwość wymieniania punktów na kosmetyczne dodatki.
Ważną innowacją - w przeszłości często wymienianą przez graczy - jest możliwość rozegrania krótszych meczów. W specjalnym menu wybierzemy długość rywalizacji: 9 lub standardowe 16 rund.
„Dzięki krótkim meczom wskoczycie do meczu 5 na 5 skompresowanego do formy maksymalnie 16 rund, który trwa około 25 minut” - czytamy w opisie. Wprowadzono także opcję prywatnych meczów.
Istotną zmianą na mapach jest zapewne modyfikacja środkowej części Dust 2. Terroryści nie mogą już strzelać prosto ze spawnu, lecz muszą zeskoczyć na dół - do suicide. Fani pamiętający CS 1.6 poczują się jak w domu.
Co więcej, gracze mogą teraz upuszczać granaty, jak każdą inną broń - do podniesienia przez towarzyszy (lub przeciwników). Zwiększono także obrażenia zadawane przez M4A1-S przy trafieniach w ciało. Jednocześnie obniżono tę samą statystkę dla Desert Eagle.
„Demolka została dostrojona, by grało się w nią nieco szybciej, a w Wyścigu zbrojeń dostosowaliśmy kolejność otrzymywania broni. Będziecie też otrzymywać zastrzyki ze zdrowiem, jeśli będzie wam dobrze szło” - wyjaśnia Valve.