Nowości w DriveClub od Evolution Studios
Uszkodzenia nie wpłyną na sterowanie pojazdem. Model jazdy pomiędzy symulacją i zręcznościówką.
Game Informer w najnowszym numerze magazynu opisał Drive Club - tytuł startowy na PlayStation 4, powstający w Evolution Studios.
Twórcy po raz kolejny podkreślili społecznościowy aspekt gry - wyścigi w drużynach i tworzenie tytułowych klubów. Jednak Evolution przygotowuje także rozbudowany tryb dla pojedynczego gracza, który uruchomimy bez dostępu do sieci.
Gracze będą sami tworzyć wyzwania i trasy przejazdu, by następnie zaprosić do uczestnictwa inne kluby. Wszystkie akcje i zwycięstwa będą nagrodzone punktami doświadczenia, zarówno dla samych kierowców, jak i całych grup.
Kreator rozgrywki pozwoli na stworzenie szybkich wyzwań (pierwszy kierowca, który rozpędzi się do 100 km/h, pokona tysiąc metrów poślizgiem czy osiągnie najlepszy czas jednego okrążenia), ale także długich, kilkudniowych imprez, złożonych z wielu wyścigów.
Evolution Studios twierdzi, że grafika jest tam samo ważna jak sama rozgrywka. Uszkodzenia nie wpłyną na sterowanie pojazdem, które stanowi „złoty środek” pomiędzy symulacją i zręcznościówką.
Gracze rozpoczną od słabszych samochodów, ale wraz z postępami w karierze i przypływem gotówki odblokujemy potężniejsze pojazdy. Potwierdzono już kilka marek, w tym Koenigsegg, Maserati, Pagani i Hennessey. Kolejne auta znajdziemy w dodatkach - DriveClub będzie pod względem DLC „jednym z największych tytułów Sony”.
DriveClub zadebiutuje wraz z konsolą PlayStation 4.