Skip to main content

Nowy dziennik deweloperski twórców samodzielnej wersji DayZ

Usprawnienia w zachowaniu zombie.

Producent popularny wśród fanów wirtualnych zombiaków, Dean „Rocket” Hall opublikował nowy dziennik deweloperski z samodzielnej wersji DayZ.

W rolę narratorów wcielają się sam „Rocket” oraz asystent producenta - Matt Lightfoot. Twórcy prezentują m.in. nowy system spawnowania zombie. Za pozycję i zachowanie nieumartych odpowiadają zewnętrzne serwery. Maksymalnie na mapie pojawi się nawet 3 tys. przeciwników, choć liczba zwiększy się „dramatycznie” w ostatecznej wersji gry.

Producenci pokazali także nowy system wyszukiwania ścieżek, który sprawi, że ucieczka przed zombiakami będzie znacznie trudniejsza. W opublikowanym na blogu wpisie Hall wyjaśnia też kilka innych usprawnień, jak na przykład negatywny wpływ niezdrowej żywności na długoterminowy stan zdrowia gracza.

DayZ rozpoczął jako modyfikacja do ArmA II. Zadaniem graczy jest przetrwanie w świecie opanowanym przez zombie.

Zobacz na YouTube

Zobacz także