Nowy element promocji Watch Dogs pozwala podglądać funkcjonowanie miast
Ubisoft uruchamia system WeareData.
Firma Ubisoft uruchomiła program WeareData. Uzyskując do niego dostęp poprzez stronę internetową, możemy przyglądać się „życiu” wybranego miasta.
Na chwilę obecną program pozwala podejrzeć Londyn, Berlin i Paryż. Oferuje możliwość wyświetlania informacji o przestępczości czy średnich zarobkach w różnych dzielnicach, rozkłady i śledzenie środków transportu miejskiego, publiczne punkty WiFi, dane o zużyciu energii, lokalizację kamer oraz lokalne Tweety i wpisy z innych społecznościowych sieci.
„WeareData pozwala gościom odkryć, że wiele elementów przedstawionych w WatchDogs jest rzeczywistością, że wszystko i wszyscy są naprawdę połączeni” - czytamy w opisie programu.
„WeareData jest zaprojektowany tak, by dać wgląd w rzeczywistość i zaproponować inny sposób postrzegania miast”.
Watch Dogs ukaże się 22 listopada, trafi na PC, PS3, Xboksa 360, PS4, Xbox One i Wii U. Gra osadzona będzie w Chicago, dużą rolę odegra w niej rozbudowany system CtOS monitorujący miasto, do którego się włamiemy.