Nowy materiał o Sea of Thieves skupia się na sztormach
Burza na morzu.
Deweloperzy z Rare Studios opublikowali nowy materiał poświęcony grze Sea of Thieves. Opowiadają o systemie sztormów, pracach nad burzami i ich wpływem na rozgrywkę.
Sztorm w pirackiej produkcji angielskiego studia to nie tylko element wizualny, ale faktyczne fizyczne zjawisko atmosferyczne, obecne w konkretnym punkcie na mapie.
Gdy dostrzeżemy burzę na horyzoncie, będziemy mogli po prostu spróbować ją ominąć - choć często będzie się to wiązało z koniecznością poświęcenia dodatkowego czasu na podróż do celu.
Niecierpliwych czeka spore wyzwanie. Praca sternika będzie o wiele cięższa, choćby ze względu na zachowania statku na wielkich falach. Załoga będzie musiała dbać o to, by niższy pokład nie został zalany.
Zjawisko wygląda niezwykle efektownie i realistycznie. Twórcy korzystają z silnika Unreal i chwalą wykorzystywaną technologię za dużą elastyczność oraz potencjał.
Sea of Thieves to gra stawiająca przede wszystkim na kooperacyjną, sandboksową zabawę w piratów. Premierę zaplanowano na wiosnę 2018 roku, a tytuł trafi na Xbox One oraz PC z Windows 10.