Nowy patch Diablo 4 z oficjalną listą zmian. Blizzard podał szczegóły
Wzmocnienia klas i bossów.
Zgodnie z obietnicami, Blizzard przedstawił szczegółowy opis patcha 1.1.1, będącego odpowiedzią na głosy niezadowolenia po starcie pierwszego sezonu. Łatka trafi do gry w przyszły wtorek - 8 sierpnia.
Na samym szczycie komunikatu znalazły się zapowiadane już zmiany w balansie wszystkich klas postaci. Szczególną uwagę poświęcono Czarodziejom i Barbarzyńcom - pierwsi powinni cieszyć się większą przeżywalnością dzięki wzmocnieniu defensywnych statystyk, a drudzy szybszą regeneracją punktów furii oraz większymi obrażeniami większości umiejętności. Reszta klas również doczekała się drobnych wzmocnień w liczbach.
Blizzard rekompensuje tym samym bolesne „atrakcje” patcha 1.1.0, w którym między innymi zmniejszono obrażenia zadawane od efektu Odsłonięcia oraz ataków krytycznych. Teraz walka ze standardowymi przeciwnikami powinna być znów odrobinę szybsza. Inaczej sprawa ma sie w przypadku bossów powyżej 80 poziomu, których zdrowie zwiększono o co najmniej 50%.
Czytając dalej dowiadujemy się, że zdobycie 35. poziomu postaci zagwarantuje wypadanie legendarnych przedmiotów po pokonaniu bossów oraz Goblinów Skarbników (choć w ich przypadku wystarczy poziom 15.). Skrzynie będą mogły przechowywać więcej przedmiotów dzięki kolejnej - płatnej - zakładce, a limit stackowania eliksirów został zwiększony do 99 sztuk.
Łatka trafi do gry za niecały tydzień, istnieje więc szansa, że deweloperzy wsłuchają się w głosy krytyki graczy i zmodyfikują listę zmian. Wcześniej informacje były prezentowane w dniu wydania aktualizacji, więc deweloperzy nie mogli otrzymać w porę stosownego feedbacku.
„Chcemy też powiedzieć, że nie zamierzamy już nigdy wprowadzać podobnego patcha. Z całą pewnością usłyszeliśmy wasze uwagi w tej kwestii, dlatego chcemy porozmawiać o naszej filozofii i planach, jakie przygotowujemy dla następnych aktualizacji” - mówił niedawno Adam Fletcher, dyrektor ds. społeczności w Blizzardzie.