Nowy program lojalnościowy Nintendo startuje w marcu
Ze złotymi i platynowymi punktami.
Nintendo ogłosiło, że w marcu wystartuje nowa inicjatywa lojalnościowa firmy. Wcześniej - 17 lutego - użytkownicy będą mogli zgłaszać zainteresowanie pobraniem pierwszej w pełni mobilnej aplikacji - Miitomo.
Program zaoferuje dość standardowe możliwości chatu i przesyłania zdjęć, ale w oprawie bazującej na avatarach Mii, znanych ze sprzętu japońskiej korporacji.
Dyrektor generalny Tatsumi Kimishima ogłosił podczas ostatniej konferencji z inwestorami, że w planach są wersje na systemy iOS i Android.
Już 17 lutego gracze będą też mogli założyć konta Nintendo Account w nowym systemie rejestrującym firmy, obejmującym wszystkie urządzenia.
Nintendo Accounts połączone będą z istniejącym Nintendo Network ID, danymi z wybranej sieci społecznościowej lub po prostu z adresem email.
W marcu zadebiutuje usługa My Nintendo, czyli nowy program lojalnościowy firmy, zastępujący wyłączony już Club Nintendo. Wcześniejsza rejestracja w Miitomo pozwoli odebrać platynowy punkt.
Drugą formą nagród będą złote punkty. Te platynowe otrzymamy za korzystanie z aplikacji Nintendo i logowanie się do eShopu, a złote - cenniejsze - za kupowanie gier na 3DS i Wii U. Wymienimy je na zniżki w sklepie.
Do końca marca 2017 roku firma z Japonii planuje wydać jeszcze pięć aplikacji mobilnych, nie licząc Miitomo. Następny program ma bazować na jednej z kluczowych licencji.