Nowy tytuł twórcy Assassin's Creed rozegra się w otwartym świecie
Od jaskiniowców do kosmosu.
Ancestors: The Humankind Odyssey - nowy projekt dyrektora kreatywnego pierwszej części Assassin's Creed - będzie wydawaną w odcinkach, przygodową grą akcji w otwartym świecie.
Twórca Patrice Désilets wyjaśnia w rozmowie z Game Informerem, że planuje ulepszyć formułę obecną w innych epizodycznych projektach. Deweloper uważa, że gracze często porzucają takie produkcje pomiędzy odcinkami, ponieważ raz ukończony rozdział nie zachęca do powrotu.
Każdy z epizodów Ancestors skoncentruje się na ważnych momentach z historii ludzkości, z „dokumentalny zacięciem”. Akcja przedstawiona będzie w perspektywie trzeciej osoby.
- Jeśli gramy jako jaskiniowiec i zadaniem jest opanowanie ognia, to po osiągnięciu celu zostaniemy w otwartym świecie, by eksperymentować z tym ogniem, starać się przetrwać i przekazać wiedzę następcom - tłumaczy Désilets.
W kolejnych epizodach wcielimy się w inne postacie, w innych epokach i realiach historycznych. Za każdym razem przeżyjemy ważny moment z historii ludzkości. Deweloper ma pomysły na 20 scenariuszów, od oswajania zwierząt, przez wynalezienie penicyliny, na eksploracji Księżyca kończąc.
Fabuła skupi się jednak nie na walce i wojnach, lecz na powolnych postępach cywilizacji i trudnej walce o przetrwanie.
- Dodajemy sporo sekcji rodem z Hollywood, ale później zostawiamy gracza z systemami rozgrywki w otwartym świecie, który staje się DayZ czy Minecraftem - mówi Désilets. - Ale zamiast sześcianów mamy wysokiej jakości lokacje i środowiska, rodem z gier AAA.
Nie znamy jeszcze daty premiery dla Ancestors: The Humankind Odyssey.
Nudzisz się? Zobacz także: