Observer: System Redux - porównanie grafiki z oryginałem w materiale od twórców
Odświeżona oprawa wizualna.
Krakowskie studio Bloober Team opublikowało materiał, w którym przedstawiło zmiany graficzne, jakie zespół wprowadził w Observer: System Redux, czyli remasterze cyberpunkowego horroru. Porównano też oprawę wizualną z oryginałem.
Twórcy odświeżyli oświetlenie, które w połączeniu z teksturami w rozdzielczości 4K oraz efektami specjalnymi pokroju dymu, mgły i deszczu pozwoliły - jak przekonują deweloperzy - stworzyć bardziej klimatyczny świat.
Autorzy zaznaczają, że udoskonalone oświetlenie wykorzystano do sprawniejszego opowiedzenia historii - mogą bowiem prowadzić gracza do miejsc, które normalnie by nie odwiedzili, a także podkreślić istotne elementy w grze.
W nowej wersji produkcji zastosowano też ray tracing i HDR oraz od podstaw przygotowano modele poszczególnych postaci. Ponadto dzięki wprowadzonym zmianom materiały, z których zbudowane są wirtualne obiekty, powinny wyglądać bardziej realistycznie.
Observer: System Redux zadebiutuje pod koniec 2020 roku na PS5 i Xbox Series X.