Obsidian o realizmie i innych aspektach rozgrywki w Armored Warfare
Starcia współczesnych czołgów w nowym materiale wideo.
Obsidian Entertainment opublikowało pierwszy dziennik deweloperski poświęcony sieciowej produkcji Armored Warfare. Wideo odpowiada na pytania najczęściej zadawane projektantom.
- Jesteśmy przekonani, że czasy współczesne to coś świeżego w tym gatunku - Shane DeFreest, dyrektor marketingu i PR. - Możemy więc zaproponować pewien nowy element i jest do dla nas naprawdę ekscytujące.
Twórcy zapewniają, że w grze znajdzie się „szeroki wybór różnych nacji”, użytkownicy mogą spodziewać się czołgów i opancerzonych pojazdów „z każdego zakątka świata”.
Rozmiary map będą wynosić 1000 na 1000 i 1200 na 1200 metrów, choć niewykluczone, że po premierze projektanci wprowadzą większe lokacje. Zapowiedziano także zróżnicowane efekty pogodowe - burze piaskowe, ulewy, śnieżyce.
Deweloperzy chcą także wiernie odwzorować nie tylko uszkodzenia czołgów, ale też prędkość wystrzelonych pocisków. W grze znajdą się różne rodzaje amunicji.
Armored Warfare będzie darmową grą na PC przypominającą w założeniach World of Tanks, tyle tylko, że gracze przejmą kontrolę nad czołgami wykorzystywanych przez różne armie w czasach współczesnych. Na oficjalnej stronie można zapisywać się do testów wersji beta.