Od Assassin's Creed Unity do Minecrafta i No Man's Sky - wizualne porównanie wielkości światów
Coś dla oka.
Twórca z kanału Red Side na YouTube opublikował wizualizację porównującą światy z różnych gier wideo - od Assassin's Creed Unity do No Man's Sky.
Przy każdej mapie widzimy, ile kilometrów kwadratowych mierzy dany obszar. Nawet w przypadku „nieskończonych” gier, takich jak wspomniane dzieło Hello Games, gdzie przemierzamy też przestrzeń kosmiczną.
Materiał przypomina wiele starszych produkcji - choćby Fuel z mapą o wielkości ponad 14 tys. kilometrów kwadratowych.
Autor brał też pod uwagę obszary, których w grach nie można przemierzać na piechotę. Stąd na przykład imponujące 77 tys. kilometrów kwadratowych MMO Lords of the Rings Online.
Stworzenie filmu zajęło projektantowi aż 31 dni. Materiał renderował się przez 8 dni.
Następnie: GTFO - kwadrans rozgrywki z kooperacyjnej strzelanki. Czwórka graczy kontra mutanty