Od moda do Bethesdy - studio zatrudniło scenarzystkę Fallout: London
Historia sukcesu.
Stephanie Zachariadis została zatrudniona w Bethesda Game Studios w roli projektantki misji - uwagę rekruterów zwróciła jej praca nad scenariuszem projektu Fallout: London.
Twórcy moda pogratulowali koleżance na Twitterze, zaznaczając jednocześnie, że historia nieoficjalnej przygody została ukończona.
„Stephanie pracowała do upadłego, by dokończyć wszystko, co miało zostać dokończone” - podkreślił główny projektant moda. Obecnie twórcom pozostało tylko dokończyć część dialogów, lecz fabuła jest gotowa.
Nie wiadomo jeszcze, przy jakim projekcie ma pracować Zachariadis. Bethesda pracuje obecnie nad Starfieldem, a także nad The Elder Scrolls 6. Studio wciąż rozwija też Fallouta 76.
Akcja Fallout: London ma być osadzona między wydarzeniami z dwóch pierwszych odsłon serii. Całość ma mieć rozmiar „dużego DLC”. Co ciekawe, mod położy większy nacisk na broń białą. Twórcy przygotowali fragmenty zachęcające do używania tego typu oręża, a czasem ma to być wręcz wymagane.
W Londynie rezyduje aż siedem różnych frakcji. Jedna z nich to Rycerze Camelotu - i nie jest to wyłącznie nawiązująca do arturiańskiej legendy nazwa. Członkowie tej grupy faktycznie przywdziewają średniowieczne zbroje i dzierżą dwuręczne miecze.
Więcej informacji, a także sporo screenów przedstawiających różne dzielnice i miejsca w Londynie, można znaleźć na oficjalnej stronie projektu. Mod będzie wymagał posiadania nie tylko Fallouta 4, ale i wszystkich rozszerzeń gry.