Skip to main content

Oficjalne szczegóły na temat DLC do Rise of the Tomb Raider

Mikrotransakcje, tryby i karty.

Po wczorajszym ujawnieniu przepustki sezonowej Rise of the Tomb Raider w sklepie Xbox Store, Microsoft i studio Crystal Dynamics zdecydowali się podać oficjalne szczegóły na temat DLC.

Tworzenie misji z wykorzystaniem kart

Za 30 dolarów (nie podano ceny w euro) wraz z upływem czasu otrzymamy Endurance Mode („Przetrwaj ekstremalne warunki”), dodatkowy grobowiec do zwiedzenia w rozszerzeniu Baba Yaga: The Temple of the Witch, walkę z kolejnymi falami „zainfekowanych drapieżników” w Cold Darkness Awakened oraz zawartość dodatkową w postaci strojów, broni i kart.

Rise of the Tomb Raider nie ma tradycyjnego trybu wieloosobowego, ale w planach są trzy opcje rozgrywki z komponentem sieciowym.

Score Attack pozwoli ponownie przejść poziomy z kampanii, z nowymi zasadami. Walczymy o jak najlepszy czas i punkty, by pozyskać medale. Remnant Resistance zaoferuje nieco większą swobodę. Wybierzemy tu cel, wrogów i nie tylko, a tak przygotowany scenariusz będziemy mogli zaoferować znajomym. Tutaj użyjemy także kart z modyfikatorami. Ostatnia opcja to Chapter Replay, czyli proste powtarzanie misji z kampanii, ale z wyposażeniem zdobytym po zakończeniu gry.

Na oficjalnym blogu wyjaśniono także działanie wspomnianym kart. Podczas zwykłej rozgrywki zarobimy kredyty, za które zakupimy wirtualne kartoniki z modyfikatorami do wymienionych wyżej, dodatkowych trybów. Mogą to być zabawne dodatki, jak wielkie głowy przeciwników, ale także karty zwiększające poziom trudności.

Grobowiec z wyzwaniami-kartami

Karty występują w dwóch rodzajach: zwykłe i „błyszczące” (foil). Te pierwsze są jednorazowe, a te drugie mocniejsze i dostępne do wykorzystania dowolną ilość razy. W dniu premiery w grze znajdzie się 300 różnych opcji.

Jak można się domyślić, wirtualne kredyty nie będą jedną opcją zakupu kart. Te pozyskamy także za prawdziwe pieniądze, zgodnie z ujawnionymi wczoraj pakietami (Srebrny, Złoty, Wyzwań, Korzyści i Dziki).

Microsoft ogłosił także, że poza standardowym wydaniem gry planuje odsłonę Deluxe, zawierającą dodatkowo przepustkę sezonową oraz dodatek Remnant Resistance Pack, oferujący kolejny strój dla Lary - umożliwiający bandażowanie ran nawet bez surowców potrzebnych do ich stworzenia.

Rise of the Tomb Raider ukaże się 13 listopada na X360 i Xbox One. Na pierwszy kwartał 2016 roku zaplanowano debiut wersji PC. Na odsłonę PlayStation 4 poczekamy do końca przyszłego roku.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Zobacz także