Ogłoszono datę premiery X Rebirth
Kosmiczny symulator ukaże się 15 listopada, tylko na PC. Znamy także wymagania sprzętowe.
Kosmiczny symulator X Rebirth ukaże się 15 listopada tego roku, wyłącznie na PC.
Gra powstaje już od siedmiu lat w niemieckim studiu Egosoft, jako najnowsza odsłona uniwersum X, w ramach którego otrzymaliśmy ostatnio X3: Reunion.
Prace trwają tak długo, ponieważ deweloperzy postawili na gigantyczną skalę przedsięwzięcia.
- Nie mam na myśli fizycznego rozmiaru wszechświata, co jest łatwe do osiągnięcia - przyznał Bernd Lehahn, szef Egosoft. - Mówię o wiarygodnym, futurystycznym uniwersum, tętniącym życiem. Detale mają znaczenie i sprawiają, że wszechświat jest prawdziwy.
Twórcy zapowiadają także intuicyjne sterowanie i interfejs użytkownika, co dotychczas było bolączką serii X. Wciąż można liczyć jednak na skomplikowany system geopolityczny i rozbudowaną ekonomię. Weźmiemy udział w szybkich potyczkach „jeden na jednego”, ale także w gigantycznych starciach gwiezdnych flot.
Choć do premiery pozostały trzy miesiące, w systemie dystrybucji cyfrowej Steam opublikowano już kartę produktu X Rebirth, razem ze wstępnymi wymaganiami sprzętowymi:
Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows XP SP3 (64-bit) / Vista SP2 (64-bit) / Windows 7 SP1 (64-bit),
- Procesor: Intel Core i-Series 2 GHz lub odpowiednik AMD,
- Pamięć: 4 GB RAM,
- Dysk twardy: 6 GB,
- Karta graficzna: NVidia GT400 z 512 MB RAM / ATI 4870HD z 512 MB RAM,
- DirectX: Wersja 9.0c.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7 SP1 (64-bit),
- Procesor: Intel i5 (Quad) or i7 at 2,5 GHz lub odpowiednik AMD,
- Pamięć: 8 GB RAM,
- Dysk twardy: 10 GB,
- Karta graficzna: NVidia GT500 z 1 GB RAM / ATI 5870HD z 1 GB RAM,
- DirectX: Wersja 9.0c.