Okładka Bioshock Infinite ma zainteresować początkujących graczy
Wersja PC z szeregiem opcji graficznych.
Po opublikowanym ostatnio trailerze, docierają do nas kolejne informacje związane z Bioshock Infinite. Ken Levine, szef Irrational Games opowiadał w wywiadzie o okładce gry, a serwis PCGamer opublikował listę dostępnych opcji graficznych z wersji PC.
Okładka Bioshock Infinite ma zainteresować osoby, które nie znają serii - tłumaczył Levine, w wywiadzie udzielonym Wired. Po opublikowaniu obrazka gracze byli niezadowoleni i zarzucali Irrational Games brak kreatywności.
- Odwiedziłem akademiki i tego typu miejsca. Nikt nie słyszał tam o Bioshocku. To było jak kubeł zimnej wody - opowiadał. Levine ma nadzieję, że po pierwszym rzucie oka na okładkę, gracz będzie zainteresowany produkcją. Obiecał też, że po premierze udostępnione zostaną dodatkowe wersje graficzne okładki, które będzie można ściągnąć i wydrukować.
PCGamer opublikował listę opcji graficznych, które znajdziemy w wersji PC. Bioshock Infinite ma wykorzystać DirectX 10 oraz 11. Poniżej pełna lista:
- Wygładzanie krawędzi
- Jakość tekstur
- Dynamiczne cienie
- Cieniowanie powierzchni (ambient occlusion)
- Post-processing
- Detale obiektów
- Promienie światła
- Synchronizacja pionowa
- FOV (pole widzenia)
- Pozycja interfejsu
- Podświetlanie przedmiotów
Premierę Bioshock Infinite, po ostatniej zmianie planów, ustalono na marzec przyszłego roku. Gra ukaże się na PC, Xbox 360 i PlayStation 3.