Skip to main content

Ori and the Will of the Wisps - mapa: opis

Ikony na mapie.

W Ori and the Will of the Wisps poruszamy się po dużym obszarze lasu Nibel oraz poza nim. Aby pomóc nam się odnaleźć mamy dostęp do mapy. Jednak duża ilość ikonek utrudnia rozeznanie się. W tym poradniku opiszemy wszystkie znaczniki, aby łatwiej odnaleźć się w świecie Oriego. Zapraszamy.

1. Kursor
2. Aktualne miejsce znajdowania się Oriego
3. Zadania główne i poboczne
4. Studnia duchów - pozwala z dowolnego miejsca przenieść się tutaj, pełni funkcję teleportu. Nie można korzystać znajdując się w wodzie
5. Gorlecka ruda - rzadki surowiec, wykorzystywany do odbudowy Źródlanej Polany
6. Blask - miejsce znajdowania się dużej kuli blasku
7. Fragment ogniwa zdrowia - po zebraniu dwóch elementów nasze zdrowie zwiększy się o jedną kulę
8. Początek gonitwy duchów - punkt startowy rozpoczęcia wyścigu
9. Koniec gonitwy duchów - meta wyścigu

10. Fragment ogniwa energii - po zebraniu dwóch elementów nasza energia zwiększy się o jedną kulę
11. Siedlisko - aktywność poboczna, która rzuca nam kilka fal wrogów, których musimy pokonać
12. Krucha podłoga - do zniszczenia za pomocą umiejętności
13. Pogłoska - forma zadania pobocznego, w której musimy zbadać wskazany obszar
14. Bohaterowie niezależni - od niektórych otrzymamy zadanie poboczne lub kupimy nowe umiejętności

Pamiętaj również, że przeglądając mapę, możesz wyświetlić wszystkie szczegóły ikon mapy wciskając przycisk Y.

Następnie: Ori and the Will of the Wisps - umiejętności, Opher

Spis treści: Ori and the Will of the Wisps - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ori and the Will of the Wisps - punkty blasku: jak zdobyć

Zobacz także