Skip to main content

Outlast 2 - Rozdział 3: Lamentacje - jezioro, tratwa, ucieczka ze szkoły

Jak przeprawić się przez jezioro, odnaleźć tratwę i uciec z ponownego koszmaru w szkole.

Po wyjściu z koszmaru na dachu szkoły, pojawisz się w jaskini. Wyjdź z niej i udaj się na drewniane schody przed tobą. Następnie idź w kierunku jeziora, aby dostać się na plażę. Gdy już się na niej znajdziesz, nagraj wodę przed tobą. Następnie skieruj się w lewo do domu przy wielkim pomoście.


Opis końcówki poprzedniego rozdziału znajdziesz tutaj - Outlast 2 - Rozdział 2: Księga Hioba - szkoła, droga do kopalni.


W środku odnajdziesz list, jednak aby się tam dostać, musisz przejść pod jego zabudowaniami. Gdy już będziesz w środku, otwórz drzwi i wyjdź z budynku. Następnie skręć w lewo i płyń brzegiem wody, aż nie dojdziesz do małej plaży. Włącz tryb nocny i odszukaj list w tym miejscu, który znajduje się obok śpiwora. Udaj się do następnego pomostu po twojej prawej stronie. Wejdź na niego, a na samym końcu odnajdziesz baterię.

To właśnie pod tym domem możesz się przeczołgać, aby odnaleźć list.

Przeprawa przez jezioro

Następnie odwróć się i wejdź do domu z uchylonymi drzwiami. Naprzeciwko odnajdziesz okno - wyskocz nim i skręć w lewo. Omiń starą łódkę i udaj się górną drogą. Skręcając w lewo, wejdź na schody i nagraj widok na odległe wieże w tle. Idąc dalej zauważysz przepaść, nad którą musisz przeskoczyć. Następnie biegnij cały czas wyznaczoną drogą, aż nie dojdziesz do wioski. Wejdź do pierwszego domu po lewej stronie, a odnajdziesz list i baterię.

Podejdź do tratwy, aby uruchomić interakcje.

Wyjdź z tego domu i udaj się do małego budynku wybudowanego na wodzie. Ze środka zabierz baterię i wróć w kierunku tratwy. Udaj się na drugą stronę brzegu i nagraj wielki drewniany napis „Help”, aby otrzymać wpis. Idź dalej tą drogą i gdy zauważysz brak przejścia, skręć w prawo. Zacznij biec cały czas tą drogą, aż po chwili zauważysz jaskinię. Wejdź do środka i przeczytaj kolejny list. Jeżeli potrzebujesz bandaża, wstąp do drugiego domu na plaży. Czas wrócić do tratwy.

Płyń cały czas przed siebie, aż po oślepiającym błysku na wierzch wody wypłyną martwe ryby. Nagraj je, aby otrzymać wpis. Chwilę później wpadniesz do wody, po czym ponownie wejdziesz na tratwę. Płyn dalej przed siebie omijając wystające z wody kamienie. Jeżeli uderzysz w brzeg, odpychaj się szybko za pomocą określonego przycisku. W pewnym momencie zauważysz egzekucję człowieka, który zostaje podpalony i wrzucony do wody. Podpłyń bliżej i nagraj wystające ciała.

Zanim udasz się dalej, skręć w lewo, aby odnaleźć list.

Gdy już przeczytasz list, wejdź do pustej w środku kłody i podnieś baterię obok ciała. Następnie idź w kierunku przewalonego drzewa i przejdź pod nim. Biegnij cały czas przed siebie, aż po chwili zauważysz tratwę. W tym momencie skręć w prawo, a znajdziesz się obok ciał nabitych na pal. Nagraj je aby otrzymać kolejny wpis. Po lewej stronie zauważysz osobny wystające stare drzewo, podejdź do niego i przewal je, aby po nim przejść. Po drugiej stronie zbiegnij do tratwy i płyń cały czas przed siebie, aż ponownie wrócisz do szkoły.


Spis treści: Outlast 2 - poradnik i opis przejścia

Następnie: Outlast 2 - Rozdział 4: Księga Sędziów - sala komputerowa, demon


Koszmar i ucieczka ze szkoły

Zauważysz przed sobą potwora - szybko odwróć się i płyń w przeciwnym kierunku. Po chwili wyjdziesz na powierzchnie. Odszukaj damską łazienkę, wejdź do środka i nagraj krew płynącą spod prysznica. Następnie otwórz toaletę, z której wydobywa się dźwięk. Udaj się teraz do męskiej łazienki i przejdź na korytarz. Biegnij na schody i wyjdź na korytarz. Ponownie zacznie gonić cię demon - biegnij w przeciwnym kierunku tak długo, aż mu nie uciekniesz.

Postaraj się poślizgnąć na krwi, aby otrzymać osiągnięcie. Możesz powtarzać to do skutku, gdyż w tym miejscu jesteś bezpieczny.

Idź dalej, a po prawej stronie zauważysz otwartą salę z komputerami. Wejdź do środka i podnieś znajdującą się w tym miejscu baterię. Wychodząc biegnij cały czas przed siebie, gdy w pewnym momencie krew zacznie zalewać korytarze. Biegnij cały czas przed siebie, aż nie odnajdziesz drabiny. Wchodząc na nią, wrócisz do rzeczywistości.

Zobacz także