Paladins: Battlegrounds - godzina rozgrywki z trybu w stylu PUBG
Zapis dwóch meczy.
Studio Hi-Rez opublikowało film prezentujący godzinę rozgrywki z wczesnej wersji Paladins: Battlegrounds - zapowiedzianego niedawno trybu do sieciowej strzelanki, opartego na formule zabawy znanej między innymi z PlayerUnknown's Battlegrounds.
Nagranie przedstawia zapis dwóch przykładowych meczy. Starcia stoczono podczas trwającej właśnie w Atlancie imprezy zorganizowanej przez deweloperów.
Podstawowe założenia nie odbiegną zbytnio od tego, co oferuje PUBG. Setka graczy trafi więc na wielką mapę, a celem będzie przetrwanie jak najdłużej. Wygra zawodnik, który jako ostatni pozostanie przy życiu.
Nie zabraknie jednak kilku istotnych różnic. Najważniejszą jest fakt, że zmagania odbędą się z podziałem na drużyny. Pojawi się więc konieczność współpracowania z towarzyszami.
Przed każdą potyczką zawitamy do wspólnej lokacji, by dopiero po upływie około dwóch minut przenieść się do głównej lokacji, wybierając wcześniej miejsce startu. W filmie dostrzec można inny element charakterystyczny dla wariantu - opcję eksplorowania obszaru z pomocą wierzchowców.
Poza tym podczas rozgrywki znajdziemy zróżnicowane wyposażenie, ukryte w porozmieszczanych na mapie skrzyniach. Zdobyty ekwipunek przyda się oczywiście w dalszych starciach z rywalami.
Co ciekawe, po śmierci kierowana postać zamienia się w kurczaka, którego towarzysze z zespołu mogą ożywić. Jeżeli jednak wrogowie zabiją zwierzę, zniknie możliwość powrotu do walki.
Projekt jest dodatkowym trybem do strzelanki Free to Play - Paladins to FPS z bohaterami dysponującymi rozmaitymi umiejętnościami, niczym w Overwatch. Zdolności wykorzystamy też w wariancie, dzięki czemu rozgrywka w większym stopniu postawi na akcję.
Dyrektor generalny i dyrektor zarządzający studia Hi-Rez - odpowiednio Erez Goren i Todd Harris - w rozmowie z serwisem DualShockers ujawnili, że otwarte testy Battlegrounds powinny rozpocząć się na przełomie lutego i marca.