Paradox Interactive skasowało cztery projekty w zeszłym roku
Firma chce zmienić wizerunek i wydawać tylko dopracowane produkcje.
W rozmowie z serwisem Gamespy, szef Paradox Interactive przynał, że firma wyciągnęła wnioski z zeszłorocznej premiery Gettysburg: Armored Warfare. Strzelanka była pełna błędów, które skutecznie uniemożliwiały grę.
„Anulowaliśmy cztery projekty. To stało się po premierze Gettysburg. Przyjrzeliśmy się opracowywanym produkcjom i stwierdziliśmy, że nie pasują do standardów, które aktualnie panują w firmie, więc nie będą dalej rozwijane. Nie wydamy już więcej tytułów, w które nie da się grać po premierze” - obiecuje Frederik Wester.
Prezes komentował także ogólną sytuację firmy. Stwierdził, że wydawca miał „ciężkie lato”, ale dobre wyniki Magicka i Crusader Kings 2 spowodowały, że Paradox może pozwolić sobie na anulowanie kilku tytułów. Szwedzi otworzyli także nowy dział, zajmujący się kontrolą jakości i liczą na zmianę reputacji.
„To nie zdarzy się z dnia na dzień. Zmiana jakości jest jak manewrowanie tankowcem - wymaga czasu. Ale wszystkie nasze wysiłki zaowocują w przyszłości, już nie możemy się doczekać, by pokazać, co zrobiliśmy” - dodał Frederik Wester.
W portfolio Paradox Interactive znajdują się m.in. Cities in Motion, Europa Universalis, Hearts of Iron, King Arthur czy Majesty, Mount & Blade.