Paradox wstrzymuje prace nad turowym RPG Runemaster
„Po długiej debacie.”
Studio Paradox Interactive zdecydowało się przerwać prace nad ambitnym projektem turowego RPG Runemaster, czerpiącym inspiracje z mitologii nordyckiej.
„Po długiej debacie wewnątrz firmy podjęliśmy decyzję o zawieszeniu produkcji do odwołania i przeniesieniu deweloperów do innych zajęć” - napisała Susana Meza Graham, odpowiedzialna za codzienne operacje w Paradoksie.
„To nie była prosta decyzja. Pomimo naszych starań i kilku zmian wizji, Runemaster nie osiągnęło oczekiwanych przez nas standardów.”
Paradox postara się teraz wykorzystać przygotowane już elementy w innych produkcjach.
Grę zapowiedziano w styczniu tego roku. W zależności od wybranej ścieżki, Runemaster miało opowiadać historię gracza i jego rosnącej armii, starającej się powstrzymać nadejście Ragnarök, czyli końca znanego świata według mitologii nordyckiej.
Mieliśmy do czynienia z czymś na kształt serii King's Bounty czy Heroes of Might and Magic. Kontrolowaliśmy jednego bohatera, ale podczas wędrówki przez sześć losowo generowanych światów zbieraliśmy pokaźną armię. Odwiedzaliśmy między innymi Midgard, Svartalfheim i Yggdrasill, paląc miasta i pokonując legendarne potwory.